söndag 30 september 2007

BB & köttorgie

Igår softade Larson. Skönt som fasen, var hemma med två kompisar - Broder Brown och kossan Mu. Fick bara en bild på den ena. Senare kom gruyere förbi och gjorde en gästspel innan jag somnade i soffan. Helt vild fest efter jag somnade tror jag...
Idag har det varit jobb för hela slanten. Kom till kontoret vid 12, och ska strax gå hem nu.
Kul tillvaro, va?

Ska inte ens ge mig på att försöka beskriva min torsdag, men det var kaos, kaos och lite kaos. Sen blev det bra och sedan kaosigt igen...sjukt jobbig dag.
Men jag kan verkligen rekommendera Hotell Leangkollen i Asker (Oslo) om ni ska ut och konferera. Väldigt "norskt" ställe och väldigt bra...

Tjohej!



2 kommentarer:

Anette sa...

Jag kommer "hem" om två veckor, har du tid för en kaffe kanske? Och låna ut en axel att gråta på? Är i stort behov av en sådan....

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu