torsdag 27 september 2007

Foooore!

Idag var det Avanza-golfen ute på Arlanda International GC. Larson har inte spelat golf sedan i juni och var lätt orolig för att få bära skammen som sämsta spelare...
Nu bar det sig dock så att jag acade närspelet och puttningen vilket räddade min dag. 31 pinnar och inte alls nära leaderboarden, men inte heller skampålen - Puh!



Ikväll var det middag för Jacob på Imperiet. Inte spekatakulär mat, men trevligt.
Linus visade oss den nya skybaren som ska heta "...och himlen därtill", byggarbetsplats men jag säger bara det - det blir helt grymt!! Utsikt över stockholm från 25:e våningen med utsikt åt alla håll. Galet schysst!!

Imorgon är det Oslo som gäller över dagen. Fasligt flängande....
Puss!

2 kommentarer:

Anette sa...

Hey, 31 pinnar var bra mycket bättre än mitt resultat när jag var ute och spelade igår...det var katastrofalt. Skyller på att det var mitt första försök att spela nattgolf. Inte helt lätt. Men vansinnigt roligt.
Kram!

Anonym sa...

Den här har jag läst tre ggr nu, skriv en ny!