lördag 3 mars 2007

That'show it is done!!

Min gårdag var helt fantastisk!

Först lunchen med grabbarna på hofen. Riktigt trevligt och gott! Tack!
Sedan kontoret dit jag fick blombud från S. Tack!! Jätteglad...
Sedan en liten afterwork på Hotellet med Mange, Sophie och Freddan. Trevligt.
Middagen med mamma och pappa på Teatergrillen - fantastisk! Vilka presenter!! Tack, tack, tack! Efter middagen hade jag avtalat med Rebecca att möta henne för ett glas skumpa på Riche. När jag är på väg upp köksvägen ringer hon och säger att hon är lite sen. Jaha tänkte jag och går igenom stora baren och irrar lite. Vänder mig om och där står en hel hög av mina vänner (15 pers eller så) och börjar sjunga för mig. Otroligt kul! Jag blev lite rörd och fantastiskt glad.
En lång natt slutade klockan 4.15 med att jag gick till McDonalds och sedan hoppade in i en taxi.Idag var det en trött dag . Dock inte lika trött som för vissa andra (T.)...

Jag fick i alla fall träffa S. en liten stund ikväll. Åt lite middag på Cuckoo innan hon skulle ut på stan och härja. Varje sekund är underbar!!

Tack till ALLA. Jag är glad att ha Er som mina vänner - lyckligt lottad som få.
Ace, Hurley, Freddan, Arenholm, Tobo, Jossan, Rebecca, Mange, Sophie, Levente, Charlotta, Gabbi, Ante, Lisa, Torvid, Stefan, Eva, Janco, Talle, Fredrika, Jacob, Iris, Nanna - I love you all!

//M

Inga kommentarer: