fredag 2 mars 2007

Evil is about to hit me!!

T. och Ace har hetsat hela lunchen om hur dom kommer att hämnas på mig för något som jag inte kommer ihåg att jag har gjort. Hur som helst är jag lite lätt nervös för kvällen och framförallt T. som vet hur man skickar ner någon i djupet fort. Har sett det hända förr...Usch!
Nu verkar det vara bekräftat att kvällens laguppställning blir följande 9-man:
Talle, T., Ace, Wintah, Hales, Don Jacobi, Permander och Torre samt jag själv. Hur ska lilla jag klara mig? Vem tänker på lilla knytt??

/M

1 kommentar:

Anonym sa...

A, A2..B1..B2 Varför Mats, varför?
Nu har jag fått den förbaskade trudilutten "Bananer i pyjamas stojjar och står på, bananer i pyjamas kommer två och två" Jag blir inte av med den. Tack, tack så j-a mycket!
Hoppas du ligger.. ligger BAKOM högtalaren i högra hörnet på Solid!
BAKOM sa jag! Ingen hör dig, nästan ingen ser dig och gör man det så sticker man bara ner det låååånga, jag sa det låååånga sugröret i munnen på dig som går direkt till bar-martins speciella drinktunna som innehåller SJU liter sprit! Så ligg du där och sug, sug i dig SJU liter. BAKOM högtalaren.
Grattis på födelsedagen!
/PB (.......banana!)