tisdag 6 mars 2007

Suckar i tillvaron...

Osäkerhet är det värsta som finns. Dels om man själv är osäker, men dels om en person man tycker om är det. För mig är det senare nästan värre eftersom man inte har riktig koll på läget. Projicerad osäkerhet är för mig det tristaste. Jag vet vad jag tycker och om jag inte gör det är jag väldigt klar med det, någon annan behöver inte berätta för mig vad jag vill och tycker. Basta!
Igår var en förvirringens och osäkerhetens dag. Trist att det ska vara så, men jag säger det igen - kommunikation ska inte ske via SMS eller MSN om det gäller viktiga saker! That's it!

Nu är det en ny dag och en bättre sådan. Fixade ett par nya byxor idag, ljusgrå - för nu är det VÅR! Åt lunch med Ace på Mocco oxå - han är en bra och vis man på många sätt. Vi går i någon form av släpande symbios nu, om det nu går att göra.

/M

Inga kommentarer: