onsdag 7 mars 2007

En förnimmelse av bra saker...

1. Mitt möte med norrmännen är över. Det kunde inte ha gått mycket bättre! Om jag inte framstår som helt galen i oslo den 19:e kommer vi ha en ljus framtid ihop. Ska bli skitkul och jag är galet taggad. Mer info senare...

2. Ikväll är det fest på Mondän, mitt favoritställe. Mackan, Daniel och co. bjuder på 1-årskalas och ville att jag skulle komma förbi. Försökte få med Ace till vårt "seal-the-deal" ställe, men han tyckte han skulle filma någonting och sedan tyckte han att jag skulle vara fräsch till vårt möte imorgon. Vettigt, ja - Kul, nej!

3. S. är bra, riktigt bra. Kan bli toppen om vi bara struntar i att förutsätta saker hela tiden och kommunicera om saker istället. Ingenting ska behöva bli ett problem om man letar lösning samtidigt och vet vad man vill åstadkomma. "Piano" är dagens ord där.

Yours truly - M

Inga kommentarer: