fredag 9 mars 2007

Fredagsblogg.

Idag är det ...FREEEDAG!!

Har ni sett Friday? En av de coolaste rullarna på evigheter tyckte jag då. Kanske för att legenden Ice Cube var med och satt på en altan och rökte på hela filmen.
"Smokey: Puff puff, give. Puff puff, give. You're fuckin' up the rotation, nigga!"
Idag är det inte riktigt lika cool och glorifierat med Gangsta' ... Det är inte så Gangsta' här på nedre östermalm heller. Klottret är inte borta men dom har sopat utanför porten. Det är så långt ifrån South Central L.A man kan komma...

I kväll ska jag ut med mina gamla homies. Gubbarna ska på sight-seeing i stan under nattetid och jag tar på mig att lotsa dom rätt. Middag, bar och caféet...sedan är dom i mitt våld. HA!! H. har lovat att hälsa på rätt kille denna helg också, så allt kommer vara som vanligt mao. Har hört om deras offensiva plan att charma en vakt på caféet oxå. Osedligt säger jag bara! Usch!! Jag måste se till att inte bli så stökig bara. Imorgon är en stor dag. En soft dag med S. och Z. - Längtar redan. Kommer bli bra, mest för att dom inte vet vad min utstuderade plan är. HA #2!

Måste fylla på olja i min växellåda på bilen också. Inte så kul att jag garvar direkt. Internet är en bra källa för en fullständigt oinitierad amatör som mig - ev. skiter jag i det och åker direkt till dom som kan istället! Sparar sannolikt på psyket. Inte så HA alls..!

Rapporterar om helgen löpande. Tills dess, ha de!

//Mats den karatemätte



Inga kommentarer: