måndag 12 mars 2007

Helgens äventyr

I fredags hade jag en riktigt skön kväll. Träffade gamla gardet kompisar och körde på lite.
Vi gick först på restaurang Kungsholmen. Soft och god mat. Klart prisvärt - ät tonfisken!!
Sedan Caféet och sen soli. Hemma vid 2.30 typ. Kul och skönt att vara hemma i tid.

I lördags hade jag fixat lite picknick för S. Planen var att avnjuta den i skärgården, men det gick inte iom isläget. Trist, men det fick bli Kina Slott på Drottningholm istället. Lite kyligt, men väldigt mysigt. Skjutsade hem S. och Z. vid 1.30 på natten - då även den gode J. och F. som hade skickat sig en anseenlig mängd vin, började våldsringa fyllesamtal till mig...
Mer om det senare då jag ska publicera ett voicemail...kul!!

Igår var det kanon. Promenad i vårvädret runt djurgården, fika på Mocco med Mackan, Hales och Permander för att sedan åka hem och fixa det som inte var fixat tidigare i köket samt slappa. Pratade med S. länge igår - mycket länge...och mycket trevligt. En del saker är lika, andra väldigt olika...det är nog bra!

Puss på måndag!

M

1 kommentar:

Anette sa...

Hej vännen,
Vad kul att allt verkar gå bra - får tom mig att le lite fånigt här borta i östern ;)

Kram!