fredag 14 mars 2008

Reflektioner på en fredagsmorgon

1. Jag trodde idén med mingelbilder var att visa vilka som var på ett evenemang, kalas eller krog. Inte att visa fem olika vilklar på samma person. Det enda det säger mig när samma personer är med på 27 av 55 bilder som här, är att stället var rätt tomt och man betalar i sprit för att ett par degenererade alkisar ska ställa upp på lite "crazy" bilder.

2. Går killar och tjejer verkligen igång på att man som tjej står och klämmer på sina, någon annans eller kanske får sina bröst fondlade på bild? I think not. Tror att det är ett par idoliserade bloggare som startat ett bildmanér för alla andra osäkra teens som nu ser sin chans att få vara med på bild. Vad tror du?




3. Jag har lyssnat på The Voice hela morgonen. Har bekräftat min tanke om R & B. Det är lika platt och tråkigt som en av Tobbes minimal tech låtar. Astrist mao. Jag brukade gilla R&B för 8-10 år sedan. Nu är det bara sörjigt.

//M

11 kommentarer:

Anonym sa...

Nu tycker jag du låter bittrare än Britney Spears när de förbjöd henne att att använda babyns fontanell som askkopp...

Ta en liten lyssning på "Kaiser Souzai - Altocumulus Floccus (Piemont Remix)" så blir du glad! Den svänger ju!!!

Maze sa...

Just det. Jag gillar inte Britney Spears heller. Hennes skiva är inte dålig, jag bara gillar henne inte helt enkelt. Hon får mig att tänka på filmen 8-mile road.

Anonym sa...

Var inte Brittany Murphy rätt läcker i den rullen? Jag gillar läckert...

Maze sa...

Du gillar gamla saker. Gammalt är bra, men inte din identitet.
Brit som Brit. Back to the trailerpark you go...

Anonym sa...

Kan mycket väl vara så att tjejer och killar går igång på att klämma på tjejers bröst! Men att göra det på bild tyder bara på sjukt dålig självrespekt och icke existerande moral. Dagen efter, känns kanske inte den fenomenala idéen att klämma på bästisens boobs lika lockande... Eller har jag fel?

Måste man skämma ut sig själv för att få vara med på bild i dagens samhälle?

Anonym sa...

Men Mats lilla vän. Du är bara gammal och bitter. Fotografen som var där igår sa att det var massa folk och grymt bra drag.

Klart man går igång på det. Det gör iaf jag. Sjukt gåigångigt. Du behöver nog bara få klämma lite själv. Sen känns det nog bättre ska du få se. Ska jag prata med brudarna eller? Ett litet välgörenhetsprojekt kan de nog tycka är latcholajbans. PUSS

Anonym sa...

HALLÅÅÅÅÅÅ! jag är också lite bitter. Inte så gammal men liiite bitter. Cure me!

Anonym sa...

Okej nästa helg får vi styra upp en satans party hos Torvid hekt enkelt ;)

Maze sa...

Ska vi klämma på varandra då?

Anonym sa...

Inte nästa helg, då är ju jag på fjällrekreation! Kommer tillbaka på söndagen med helt lena och utvilade nypor... ;)

Anonym sa...

Stället var inte tomt. Vi råkar vara lite roligare än alla andra bara? Och alkisar? Var du rolig nu? BitterMats.

Glöm inte att du kommer få tokragga på ett stolpskott snart.