söndag 16 mars 2008

Flyt eller oflyt

Fredagen övergick i kväll. LeMack hade avslutning med jobbet på Village. Dit kom jag, såg och förintades. Vilket sjöslag supreme, men mitt i röran fanns det en massa ljusglimtar och framförallt en klar stråle ljus. Som T. hade sagt - en fet laserstråle!



Hann avverka Hells också innan allt krackelerade och jag fann mig själv äta Hemburgare med Tobe, Micke och annat löst folk på Stureplansgrillen. LeMack kom förbi, gapade något om sossar på 7-eleven och gick hem. Märkligt.

Igår var jag en slagen man. Duckade mycket väl undan Melodifestivalen mellan kanalbytena.

Pratade med T. om att gå på bio, men när vi kollade var det bara någon animerad barnfilm som gick på nattbio. Varför finns det inte nattbio längre?

Idag promenerade vi stora varvet runt Djurgården och åt sedan brunch på Elverket. Lagom och prisvärt! Fredrika är frustrerad. Jag är tydligen töntigt romantisk och LeMack är enligt mig cynisk. Goda våfflor var det iaf...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, du är bra romantisk du!:)
Världens bästa kille faktiskt!