tisdag 4 mars 2008

No BS...

Det här med internet är bra ibland har jag kommit på. En massa gratis saker. Filmer, musik och en massa annat bra att ha.
Även de snälla och omtänksamma vänner som man har i sin närhet (dom som tänker på mitt välbefinnande - inte Tobbe) finns på internet. Så om du har problem med någonting i pallet - sömn, panik, stress ja, alltså anything. Kolla i så fall in här!


www.careit.com

Bra grejer, och mycket seriösare än vad man kan tro. Vi syns till sommaren, nu ska jag SOVA!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

VA FAN! Den där kommentaren ser jag som orättvis och tar som en förolämpning! Här har man stått (och suttit. Men inte legat) vid din sida under både svåra och lyckliga stunder...

MÅ DINA GRANNAR FÖDA KOLIKBARN!!!

Maze sa...

Ja, men det känns som vi glidit ifrån varandra nu. Speciellt idag när du gnällde över din penna som du beskyllde mig för att ha stulit. Helt orättvist. Det känns inget bra alls. Jag kanske gör slut. Ska kolla med CareIT om dom har några relationsgrejer också.

Bra punchline förresten!