måndag 3 mars 2008

Helgen.

I fredags var det lugnt för Larson. Var trött, åkte hem och sov.
I lördags var det tvärtom!

Malin fyller år samma dag som jag (igår) och firade sin 30-års dag på Pontus! på Brunnsgatan. Champagne, vin och mycket god Sushi. Det var verkligen supertrevligt. Stod och pratade med Mia och Cia hela kvällen mer eller mindre. Vid tolvtiden ramlade vi in på Village och där började vansinnet. Vill inte ens veta exakt vad som hände, men höjdpunkterna var att världens sötaste L. kom och var med mig/oss. Världens bästa Gabbi kom med Ramlösa titt som tätt och det behövdes verkligen eftersom Seamansjärnen, skumpan och drinkarna stod som spön i backen.
Igår var inte världens bästa dag, men jag tycker att jag utförde en heroisk akt när jag fixade iordning en sjurätters asaitisk buffé till mina föräldrar och mormor.
Fick så mycket fina saker igår. Nya duntäcken, nya joggingskor och en riktigt, riktigt välbehövlig wood 3:a till golfsetet!

Hörs snart!

1 kommentar:

Anette sa...

Alltså, att laga mat när man är bakis är väl en sak (fast lättast är det ju att ta upp telefonen och få hemkört) men att köra avancerat och fixa sjurätters...imponerande! Men så är du duktig också ;))
Med ny klubba så blir det helt klart en utmaning i sommar - antar du den?