onsdag 21 november 2007

Veckobloggen....

Enligt Tobbe är jag tydligen skitnöjd nuförtiden, möjliga anledningar:


- Penicillinkuren (som jag är övertygad om är placebo) har gjort mig lite dåsigare och medgörligare.
- Jag tror att det kan finnas knark i den, då jag fnittrade som en småtjej till P3 Deluxe senaste podcast. Björne och Snigel drar till fjällen... Det är fan roligt!
- Frekvensen på mina fadäser på krogen går ner iom att jag går ut mindre. BRA! Glädjen kommer således från Tobbes fadäser....
- Vet inte riktigt, ambivalent...men jag kan vara lite förtjust också.

Jag och Alicia var och såg på American Gangster nu i måndags. Mycket bra film som får 4 biogodisar av mig. Försökte få med mig henne på Enrique Iglesias ikväll, men icke... Hoppas att någon annan fick glädje av biljetterna och tack Freddie för tanken! Åkte hem till Patrik och Eva istället och åt smörgåstårta och klämde på kottarna lite. Perfekt onsdagskväll.

Som vanligt har jag sjukt bra koll på allt, så någonstans i morgon eftermiddag mellan 15 och 17 ska jag komma på och köpa en födelsedagspresent till mamma. Jäkligt bra framförhållning!!

Nu ska jag fundera ut en passande hämnd mot kunder som inte betalar för sig. Någon som har ideér? Allt är gångbart utom det som kan ge fängelse. Gärna inte ngt som ger åtal för förtal heller...

1 kommentar:

Anette sa...

Babe, köp mamsen ett presentkort på Sturebadet ;) Oh, och ge henne en stor grattiskram från mig.

Ute mindre på krogen i kombination med förtjust, hmmm...hahahaha! Good for you! Men du, kan du inte dela med dig av Tobes fadäser (tror jag kanske skulle skämmas lite mindre över mina egna då)?

Pöss!