söndag 29 juli 2007

Gårdagen...




Fan, jag hatar flygplatser. Efter att ha dragit ner mitt resande från +100 flighter per år till kanske 10 har hatet mot astrista flygplatser bara tilltagit. Jag började dagen 06.30 med att städa ur bunkern i Nice, en timme senare drog vi iväg med lilla hyrbilen och lämnade den på Nice Cotez d'Azur och började vår resa hem via Paris. 19.02 landade vi i Stockholm....
Förövrigt tycker jag att man borde fixa speciella barnavdelningar på flygplan. Vi som vill sova borde inte bli inboxade av 3-4 barnfamiljer med småbarn som gråter i skift. Så är det bara...


Väl hemma ringde Ace och ville bjuda på middag. Fine tänkte jag och trodde jag skulle äta middag och åka hem. Klockan 4.30 dumpar jag jag Tobo på S:t Eriksplan efter att vi varit på F12 och Hells...Inte så pigg idag som jag hade velat med andra ord.




Hade Nadjahallisar igår också. Sjukt lik tjej på F12, men hon var på annat håll och sköt ut sig så det var tydligen inte hon. Hade satt en 1000-lapp på det lätt... :)

//M

Inga kommentarer: