torsdag 7 juni 2007

Ojojojoj...

Länge sedan jag skrev ngt här nu...dålig människa!! Nåja. Senaste tiden har varit sjukt hektisk. Nytt kontor, nya kunder, nytt liv (njaeee, men det lät bra...)

Hursomhelst. Ytterligare en konstig vecka är snart till sin ände.

Sitter och funderar på vad som händer imorgon, men det blir nog lite lugnt med Afterwork på Josefina. Anna och Leonora tyckte vi skulle komma förbi, så nu har jag släpat med mig T. och Jos. samt Torre och parhästarna Alicia & Lisa. Kommer nog bli störtskönt!

Förra fredagen slutade i en spektakulär orgie i vin och skaldjur på Pontus by the sea som sedan fortsatte på de flesta ställen runt stureplan. Jag har bilder från galenskapen, men jag undviker att lägga ut dom med tanke på de inblandades rykte...eller...HELL NO!!



Igår var det Nationaldag - arbetsdag för Larson. Helt otippat var T. lite sen med flyget från Cannes så jag fick rycka in och lösa lite logistik. Ingen biggie, men ändå lite trist att hoppa av båten som jag fick glida med på under två timmar...

Bilder från gårdagen -

Schüss!!
//M

Inga kommentarer: