torsdag 31 maj 2007

Hektiska tider

Nya kontoret ser ut som Libanon under slutet på 80-talet! Det måste bli lite ordning på torpet under imorgon och i helgen känner jag.

1. Hyllor för förvaring av grejer runt skrivbordet.
2. Palmen ska flyttas till kontoret och planteras om.
3. Spotarna till skenorna kommer imorgon, och jag ska till Bauhaus och införskaffa mer belysning till kontoret. Det är jag ansvarig för enligt T.
4. Konferensrummet en trappa ner måste fixas till.
5. Måste ringa till Netgear och undra varför vår nya fina router inte funkar så bra med BitTorrent (som självklart bara används för lagliga filer)

E. kommer hem imorgon. Ska försöka hinna med att träffa henne också.
Det får bli efter squashen imorgon...puh! Hur ska jag hinna med allt innan jag åker?
Dessutom ska jag försöka få till lite kundmöte på morgonen. Hur ska jag orka med detta?
Men det är bara så här fram till midsommar, sen dör det...

Köp handskuren färsk frukt säger jag bara!! Skitgott!! I din ICA-butik just nu!



Nu ska jag agga lite på T. som fortfarande inte har skickat mig offerten. Några tips??

Puss på Er mina Lieblings!

1 kommentar:

Anonym sa...

Helvete!!!