fredag 30 mars 2007

Torsdagsnattens party, fredagens ångest..

Igår var jag på festturné:



Mercedes lanserade sin nya C-klass. Fin bil! Sprang rakt in i Henrik S på Absolut som stack en drink i näven på mig direkt och satte standarden. Mingelfest supreme var det i alla fall.
Fredrika, Tanja, Åsa, Estelle, Petra och jag ställde oss och mumsade buffé och hade trevligt.

Efter Hotellet gick vi till Neu och tittade på premiärfolket som hade trängt ihop sig nere på det nya stället vid köket. Snyggt men inte mitt ställe. Dessutom fattar jag mig inte på ställen där man inte kan stå och snacka utan att känna sig som man blockerar vägen. Ingen ro liksom.
Åsa och jag tröttnade på prettopubliken och gick till Hells Kitchen och hälsade på DJ Tomas K. som spelade en ny Booka Shade låt för mig. Sweet!

Vi ramlade snabbt vidare till Solidaritet och hängde lite där innan vi gick tillbaka till Hells som nu var fullt. Visdomen därifrån är att inte dricka sprit med lediga bartendern Olle Fritz, inte heller med Pelle Nilsson och garanterat inte med någon norrländsk brandman!

Dessutom borde Bumpa och Hannah ha mer ångest än jag idag. Skönt på något sätt...



Dimmigt. Kom hem och sov gott och länge!

/Bakfull M

3 kommentarer:

Anette sa...

Ha ha! Lika söt som alltid ;)

Anonym sa...

Du överdrev verkligen inte när du sa: "tom i blicken"! Stackars liten! Lika oskyldig som vanligt;)
Glöm inte öronpropparna på söndag! He he he!
Puss!

Anonym sa...

Tack, nu fick jag ännu mer ångest