torsdag 29 mars 2007

Dumpningen och Beatport.com

Innan vi kommer ner till nitty-gritty om dumpningar vill jag verkligen rekommendera denna veckas Podcast från Beatport. Beatport burners heter den och finns på din iTunes genom iStore.
Gratis och sjukt bra techhouse, minimal electro och lite techno. Bra skit!

Dumpningar -

Jag har dumpat en tjej för att jag tyckte hon helt enkelt var för jäkla tråkig och helt humorlös. Finkänslig som jag är normalt försökte jag verkligen hitta skäl som kändes som dumpningslegitima men tjejen såg mycket bra ut, hade egentligen allt som kunde önskas av en flickvän men som sagt. Hon var för tråkig. Så jag blev helt enkelt tvungen att säga det som det var, utan krusiduller. "Du är för tråkig, jag vill ha kul med min tjej" säger jag. En vecka senare får jag veta att hennes pappa är en känd skådespelare inom genren...humor. Ridå.

Kanske bjuder på lite mer dumpningar senare - det finns ett par bra på lager.

Tills dess har jag en fundering som jag vill bolla med Er. Jag funderar på att ta in en gästbloggare på min blogg under ett par dagar. Någon med diametralt olika åsikt mot mig, eller bara kanske en kul typ...
Vad säger ni?


Puss / M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är rätt rolig. Om du vill kan jag gästblogg om mina nya solglasögon som du älskar så mycket..!

Anonym sa...

Vill inte vara elak Hannah men det brukar inte finnas så mycket självdistans eller insikt hos folk som tycker att de själva är roliga... Säg nåt kul! ;)