tisdag 20 mars 2007

Orkar inte...


Jag är i metropolen Sandvika i Norge för möten. Dagens behållning so far är att vi kommer närmare ett avtal och att jag har varit på en fantastisk lunch bekostad av mina värdar här.
3 rätter med lokala specialteter och annat. Inte illa!!




Är så trött - dels för att jag var uppe klockan 5.30 för att åka ut till Arlanda.

Dels för att jag är less på folk som inte är uppriktiga. Vill man så vill man, annars - don't waste my affection! Satte ytterligare en punkt i mitt liv igår. Det verkade vettigt att skruva till dialogen lite grann, och då kom det fram som det låg till och det känns bara bra om än tråkigt att avsluta och sätta punkt där.

Fick ett SMS efteråt. Rätt stereotypt och helt onödigt.

Háde!

//M

1 kommentar:

Anette sa...

Vännen, verkar som vi har synkat våra sätta punkt-dagar. Ställer samma fråga till dig som du ställde till mig - what can I do?