måndag 19 mars 2007

Lördag / Söndag

Lördag:

Dagen inleddes med jordens mest oorganiserade flytt hos L. Jag får allergiska besvär av att flytta ett bohag i papperskassar. Vi var många, så det gick fort i alla fall.
Sen gick vi till Mocco. Träffade Christos och kom inte ihåg att fråga om var mitt Mocco Express kort är...:)
Kvällen gav lite party hemma hos T. Janx, Winter, Permander, Eva, Paula, Anna, Malin, Rebecca, Sara & en tjej till kom förbi och drack vin och drinkar med oss. Riktigt trevligt!
Sen var det solihörnet som gällde.... Bra skit!

Söndag:

Pannknack, vaknade av att S. ringde och var dryg mot min stackars hjärna. *Morr* Sen var jag hemma hos Mamma och Pappa en sväng på middag. Har jobbat fram till nu. Det har rasat in SMS och så hela dagen, det var sociala mats som var i farten igår tydligen!

Puss på Er! / M

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är väl aaaldrig dryg?;)