måndag 26 mars 2007

Måndag...

Efter gårdagens extremt svamliga inlägg vill jag korrigera mig och köra allt i punktform.

  • Bilen är hos bildoktorn för en trippel bypass. Inte så kul, men vi får se hur operationen går.
  • Besvikelse över att ha vunnit en vän, finns det?
  • Förvåning över lite sena insikter. Det finns.
  • Tobo var på kontoret före 11 idag. Stort!
  • Dagens pendeltågsobservation - minst två pundare och en skönt solgul och mellangrön interiör gjorde mig deppig och lätt illamående. Jag begravde mig i Roger Sanchez Podcast och SvD istället. Kan rekommenderas!
  • SL har ett nytt system där man kan köpa biljett över SMS. 72150 är numret som du SMSar "H" till. Funkar klockrent! Dock inte för Tobbe som har sugiga TeleNor...

Love all, serve all..

//M

1 kommentar:

Anonym sa...

First: tobo come when tobo want! (icke att misstolkas av bloggens kvinnliga läsare...)
Second: Kan kraftigt rekommendera Telenor till dig som önskar solitud, ett täckningslöst abonnemang på Öfvre och färdiga ursäkter till varför du inte ringer tillbaka...
Third: En lax på att du är uppe ur din svacka redan imorgon. Dina dalar brukar inte vara djupare än kameltån du så stilfullt visade upp förrförra veckan...