fredag 2 februari 2007

T.G.I.F vs. Är det redan fredag??

Den här veckan flög förbi galet fort. Igår var det tydligen den stora festen på stan. Stureplans 2-års fest. Blev inte bjuden i år heller, vilket inte är så konstigt iom att jag ALDRIG är på deras krogar nuförtiden. Inte har jag med Schulman och redaktionen för STUREPLAN att göra heller. Inget gratisätande för mig mao.

För 6-7 år sedan hade jag och en kompis, Martin, en tävling i den glada IT-eran. Gratisätar-SM gick helt sonika ut på att odla sin kontaktbas så pass att man kunde logga så många gratis middagar och kalas som möjligt under ett år. Det var helt sjukt. Man kunde lätt äta och dricka sig mätt 4 dagar i veckan - utan problem!!

Fredag som sagt. Ikväll blir det soft, ska ta en drink med trugande L så får vi se sen men det blir inte avgång för järntåget ikväll...
Lördag - kabooom! Då händer allt! Först agera flytthjälp, sedan födelsedagsfest, sedan födelsedagsfest nummer 2.
Söndag. Need I say? Sleep!!

Nu är det bäst att jag åker och tränar så jag är fräsch till ikväll och stark till imorgon.

Åre - 9 days

Inga kommentarer: