fredag 2 februari 2007

En skön kväll.

Idag har det varit en riktigt soft dag.
Gjorde det man inte hinner med normalt. Kollade igenom räkningshögen och konstaterade att elen är dyr. Mycket dyr! Tvättade imorse gjorde jag också. Jag drar ner galet mycket tvätt, men ska man på kalas som Fredrikas imorgon krävs det ett urval.

På eftermiddagen tränade jag också. Skönt! Försöker att fixa till kondis, lår och rygg/mage innan Åre. Finns det tråkigare än att åka skidor och bli stum i benen direkt?
Nu blir det vin och ost ikväll eftersom min vindejt med L. blev inställd. Jag är inte så förvånad att hon ställde in faktiskt, men ändå lite trist. Reklekterade över att Systembolaget i Täby har sjukt bra service - öppet till 20! Jag sa det till kassörskan idag och uttryckte min tacksamhet över bra sortiment och bra service. Man verkligen såg att hon sken upp. Även om det inte bara är hennes förtjänst är det kul att göra någon glad!

Imorgon tänkte jag åka ner till SATS och springa lite, sen är det flyttning av the Blumenthals som gäller...

Puss / The Nighthawk

Inga kommentarer: