tisdag 13 februari 2007

Åre - Dag 2

Det var helt enkelt brutalt bra igår kväll!

Axwell körde ett set på 3 timmar på Werséns med så sjukt bra house. Högt, välarbetat och fruktansvart röj. Episkt!

Carlsberg bjöd på ölen och jag höll mig på banan för att kunna komma upp i tid och åka skidor. Jag vaknade hur som helst vid 8-tiden av ett SMS från F. som frågade om vi var bakis. Inte en gnutta bakis faktiskt - däremot var det riktigt kallt inatt vilket innebär frostdimma på morgonen. -23 grader var det imorse och jag gick och la mig igen...

Idag har det åkts skidor i alla fall! Olympia, 1000 metern, Tväråvalvet, Snobbrännan och jag är sjukt nöjd och väldigt trött i fötter och ben.


Dagens bilder:



1 kommentar:

Anette sa...

Verkar som ni har det riktigt, riktigt bra där i snön...fast den där kylan *brrrr*, den är jag vanvettigt glad över att jag slipper...

Have a great Valentine's Day babe... :)

Kram!