måndag 12 februari 2007

Gårdagens utskjutning..

Jag måste sansa mig. Det här är inte OK.

Ace och jag lyckades konsumera mer skumpa än någonsin på Werséns igår. Anti-klimax iom att Ingrosso inte var där, utan Deaken och Gammelfarfar fick köra. Bra, men inte Ingrosso.
Visa av lärdomen från eftermiddagen gick vi på att försöka dämpa förtreten med sprit igen. Det gick jättebra! Ace och jag lämnade stället vid 1.30 (innan stängning!!) och gick till Max istället där Ace fick för sig att sula min halvätna hamburgare i nyllet på mig. Där satt jag och garvade med hela nian full av majonäs... vackert!!

Idag är vi inte så starka. Dock var vi uppe i pisten vid 11!! Bakfulla som svin, men uppe!!
Här är en svag man så kan ni föreställa er hur jag ser ut...


1 kommentar:

Anette sa...

Hahahaha....upptäckte just en mycket talande bild på Finest från partyt i söndags. Ska man döma från den så förstår jag att du var en extremt stukad man i måndags vännen..hahahaha ;)