fredag 23 februari 2007

Plötsligt händer det...

Nu känns det som om jag är tillbaka på topp igen! Helgen ska bli lugn, kanske en promenad eller två. Har faktiskt uppslag på en trevlig promenaddejt som gör mig glad.

Dessutom har jag gått och gift mig tydligen. Hannah och jag är lycklig man och fru nu. Jackpot för mig - hon är 19 och gillar mig *asg* Vi får tydligen med hennes kompis Sandra som en bonus också...bra där!! Sorry boys, blev ingen svensexa eller fest...
Apropå svensexa. I år är det ett nytt år så ALLA ska gifta sig igen. Massor av svensexor och fester i sommar - jättekul - men jag har en naggande oro för att vara den som allihop kommer ge igen på när det väl smäller för mig... Låg profil är ordet, låååg profil.

Sänkte tydligen T. med mina mediciner igår. Hysteriskt roligt att höra att han shottar Cocillana inne på bion och blir sjukt lullig och emotionell. Kanske ska ta tillbaka grejerna så han inte blir beroende?

2 kommentarer:

Anette sa...

Sen när är rn lugn helg lika med en Solidaritet? Storasyster ser dig... *asg*

Grattis till giftermålet förresten. Fast jag är besviken över att du inte haft nån fest! I min värld har bröllop övergått till att bli barndop och det är inte lika kul. Kräver upprättelse. Med det snaraste!! Det tror jag boysen vill ha oxå...

Kram!

Anonym sa...

Du skulle ju komma och städa upp mig och Sandra! Vart tog du vägen?!