söndag 25 februari 2007

On top of things

Som jag misstänkte, min "känna mig låg tsunami" gick äver i en "fy fasen vad alt är bra tsunami"!!

Fredagen gav mat och vin hemma hos Ace tillsammans med D och senare M. Mycket trevligt ända till i gick ut. V suger - men det visste jag ju. Tröttnade när Ace och D. ägnade sig åt varandra och M. försvann i ett flöde av champagne. Gick till Soli och hann halvvägs innan Ace kom ikapp, frustrerad och arg - mycket arg. Vi gick således in på Soli och tog några drinkar. Lönehelg - say no more.

Igår var jag på Skansen och knallade runt med S och hennes Z. Kollade på de få djur som var ute i kylan, hoppade över akvariet eftersom dom stängde vid fyra och bestämde oss för att fika på Mocco istället. Roligt att se en del miner på folk man känner när man kom in med en ettåring i famnen och en vacker dam vid ens sida :)
Hursomhelst, vi satt och fikade och surrade mellan att vi höll koll på en livlig krabat som gillade allt annat än att sitta med oss. När morotskakan var slut var vi inte riktigt klara ändå, så det blev casa de Larson där vi huserade fram till klockan 2 i natt. Måste jag säga hur trevligt jag hade? Tänkte väl det..

Idag har det varit en fixardag. Jag har varit hemma och fixat lite, varit på Q8s GDS hall och fixat med bilen (besiktigas imorgon). Nu ska det fixas milersättningar och reseräkningar innan styrelsemötet ikväll.

Puss till dom som känner sig hågade / M

Inga kommentarer: