söndag 4 februari 2007

Grattis Mange och Fredrika!!

Igår var det födelsedagsextravaganza!
Först var det Magnus 35-års dag. En massa folk hemma hos dom och ett massa surr. Många nya ansikten vilket var kul! Gabbi laddade mig full med do's and don'ts och vips kände jag mig som en liten kille igen :)

Tyvärr kunde jag inte stanna längre på denna fest, eftersom Fredrika aka Blogghetsaren fyllde 29 år. Sjukt trevligt med en massa folk man känner. Sprang på Don T, Alex, Alexx, Estelle, Tanja, PC, Åsa, Nanna, Phille, Sophie ja...en jäkla massa folk helt enkelt! Buskul tyckte jag, men inte mina kompisar som bara ville gå. Vi tog en sväng förbi Teatergrillen, Riche, Bistro Jarl och sedan till Solidaritet...
Jag hetsade fram till hörnet och trackade stackars Olle som nog kände sig nödgad att skjuta ner mig hårt med en hög järn. Fan! Jag mår så dåligt idag. Usch!

2 kommentarer:

Anette sa...

Stackars lilla hjärtat! Och jag antar att Olle tvingade upp munnen på dig och forcerade ner spriten...eller? *asg* Skönt iaf att läsa att det var fler än jag som led igår....fast mitt var mer av light-varianten....

Puss!

Anonym sa...

Trodde du S va törstig eller?
Det var hon nog...
Hörde att en viss vän till dig va lite småsugen på S, inte första gången.. hehe.