måndag 5 februari 2007

Don Tomaso är vis, eller?

Idag har Don Tomaso slutat blogga. Han är less på det helt enkelt. Jag förstår honom rätt väl faktiskt. Lite tröstlöst är det iom att man vet att det är 76% återkommande besökare på den här bloggen och väldigt få skriver någon kommentar till de saker man skriver om. Man undrar ju varför man vill titta in i någons liv, men inte vara en aktiv del av det som rör sig i tankar osv. Jag vet, vissa saker är inget att kommentera på - men andra är det garanterat. Kom igen nu...

I veckan är det LG Hockey games. Har blivit bjuden på 2 matcher, varav en är med middag och hela kalaset. Ska bli kul. C. och P. får följa med. M. lät inte direkt exalterad - så jag låter henne vara tror jag... :)

Var och åt lunch med gamla chefen idag. Lite konstigt att beträda gamla byggnaden - dels för att en del folk sitter där som man INTE vill träffa och dels av nostalgiskäl. Hursomhelst, jag hade rätt för 1,5 år sedan, och det vill dom betala mig för att lösa nu. Galet vad jag kostat dom pengar! Ingen är gladare än jag iofs.

Börjar bli sjukt laddad för Åre också! Nu ska T. med sön - tis oxå...kommer bli kul, vänner!

//Badbollen

Inga kommentarer: