onsdag 21 februari 2007

Another day, another thought...

MONK mötet blev precis som jag trodde. Dom vill att jag ska ge dom kunder och inte betala ngt...inte förvånande samtidigt som att det är det.
Funderar på att skita i bion idag. Känner inte för att gå på premiär, är inte laddad alls. Kommer att bli kallad svikare av Hannah och Co, så det kanske överväger ändå.
Fick mess från Italien igår som jag inte vet hur jag ska svara på. I-landsproblem i och för sig, men ändå.

Jag behöver soool! Såg mig själv i spegeln med min svarta mössa på mig. Tyckte jag själv såg ut som en flirtkula med mössa på. Kul? Not!
Ska nog köra en tränings och se-fräsch-ut period nu. Det här går inte!

3 kommentarer:

Anette sa...

Du får väl ta och pallra dig hit vet ja, jag har sol så det räcker och blir över ;) Eller så får jag smuggla med mig lite i en burk när jag åker hem på besök...fast nä, det första är nog roligare än det sista. Eller vad säger du?

Maze sa...

Mmm, mycket roligare!
Näääär??

Anette sa...

Du är välkommen precis när du vill - fast undvik Gevalia-besök. Behövs lite övertalningstid när det kommer till "regeringen". Think you know what I mean... ;)