söndag 21 januari 2007

I am NOT the backup plan!!

Vet inte om jag har rätt, men känns det inte ibland som att alla singlar i den här stan jobbar med plan A och plan B & C (om A skulle skita sig)? Jag tror att jag är utsatt för det just nu och gillar inte upplägget alls. Be gone!!

En annan konstig grej från mitt singliga liv:

Jag dejtade en tjej två gånger i höstas. Hon är snygg och jättemysig och vi har kul ihop. Jag gillar henne och vill träffas mer. Plötsligt gör hon en strutsning och försvinner från jordens yta helt. Skitkonstigt. Jag blir sned och skiter i henne helt. Modus operandi di Larson...
Plötsligt hör hon av sig igen. Vi träffas två gånger och konstaterar båda att samma känsla av välbehag finns där. Frontar henne med vad jag tyckte om förra gångens exit från hennes sida, och hon pekar på att allt var så rörigt och att det blev för mycket. "Jaja, shit happens - nu är vi ju här igen" tänker jag....
En kyss och "Vi hörs!" var det sista jag hörde efter den dejten. Hon svarar inte i telefon, mail...

Jag är förbryllad...och förbannad!

/M

Inga kommentarer: