söndag 21 januari 2007

Fredag / Lördag / Söndag

Oj, en sådan soft helg!

Har inte druckit sprit i stora mängder, har inte stått och hängt i hörnet på Solidaritet och fasen vad pigg jag är!!

I fredags var jag, TH, Tobe och ett par till på Red Bull Art of Can. Coolt event med cool atmosfär - bokstavligen! Utomhus på taket till kulturhuset...*brrr*. TH stog och körde en ny variant av trädkramning som kallas gasvärmarkramning. Tror han svedde sin kala hjässa lite också på köpet.










Kolla fler konstverk på www.redbullcanofart.se .

Sedan frös vi som sagt, vilket gjorde att vi tog sikte på det varmaste stället i stockholm, Mondän. Mackan och Daniel rattar vin och drinkar och vi trivs. Gå dit säger jag bara!! Efter det avvek TH och L. Jag och T gick vidare till Riche där dom spelade skön house, men lite sugig DJ. Synd!
I vimlet dyker min gamla roomie PC upp, och så blev vi kvar fram till ettiden. Sen hem och sova. Vaknade upp klockan 8 och var pigg som fasen. Klockan 9 hjälpte jag min kompis PA att fixa en grej hemma hos dom och sen var dagen igång.
Galet skönt att inte ha bakisångesten!!

Planen var att dra ihop ett gäng kompisar för att åka upp till landet på lördagseftermiddagen. Tänkte att det kunde vara skönt att sitta där, dricka rödvin, äta god mat, spela spel och bara kolla på snöstormen utanför medan brasan knastrade. Hittade INGEN som ville med. Sjukt trist att man inte har mer spontanitet!!

Det blev middag hemma hos ACE istället. Något glas vin, god mat, Xbox med NHL 2007 (Hatmatcher mellan ACE och mig) och sedan hem i snöstormen. Vaknade vid 7 tiden - kollade ut och såg att det såg jävligt kallt ut. Gick och la mig. Somnade om till 11. Kunde inte vara bättre som singel...

Vid 14 idag började Moccokonferensen - eller syndernas bekännelse som det också kallas. Dock lite kort om folk, men satt i alla fall i 3 timmar! Mackan och jag har stora planer. Katchooong säger jag bara! Träffade Fredrik D och surrade lite med dom. Köhler kom och hälsade. Dock inte på Fredrik - kanske lite beef mellan dom? Malin A och entourage var där (mycket söt idag, Malin), Kristina var där...
Frågan är - Var var du??

Vi konstaterade att det behövs fler bra Caféer på Östermalm. Folk behöver kunna surra av sig efter helgen. Jag och mina vänner kommer - varje söndag klockan 14 är det som sagt konferens...tills vidare på Mocco.

Nu ska jag laga middag, kolla på TV och bara vara jag. Skönt va?

Puss / M

1 kommentar:

Anette sa...

Var jag var? Typ på andra sidan jordklotet. Förklarar väl också det uteblivna samtalet om att följa med till landet...hmph!! ;)