måndag 12 maj 2008

Nothing to declare...

Okej,


Jag var för optimistisk. Det blev lite stökigt hos Janx. Ännu stökigare på Caféets uteservering - tydligen har jag och Le Mack fria tyglar att göra lite som vi vill där. Jonas tyckte det var en briljant idé att vi tar med en kristallkrona som vi hänger upp ovanför bordet när vi kommer. Kul idé...iaf just då. Sen är allt lite sketchy...jag var iaf på Village.

Upp i lördags i relativt god tid. Kom ner till KMK och hittade detta nya förtöjningssätt...



Eftermiddagen spenderades på Chapparal de Hafström. Jag rattade mest och var bakfull, men en riktigt skön dag!


(Tjockisen bakom rodret på bilden till höger är jag...)
Kvällen spenderades ute hos K på Dalarö. Jag har inte varit där så mycket att jag har sett hela det mysiga i Dalarö, men nu har jag en ny förälskelse. Hur charmigt som helst!



Igår var det eftermiddags picnic på Blockhusudden med L. Mycket nice!

Inga kommentarer: