onsdag 7 maj 2008

Long time - no blog!

Jag är sjukt mycket mer bizi än tidigare, fast med roligare grejer, så därför blir det inte så mycket bloggande som förut. Funderar på att göra om temat på denna blogg till: Att skapa ett företag från idé till biz, men det låter så tråkigt... så jag skiter nog i det.

Jag ångar i alla fall på som förut. Fredags - utskjut med le Mack och Torre. Lördag - Frukost på La petite France med Paula, Picknick med M på E.M och drink hos Torre på kvällen.

Helgens hit var nog iaf brunchen på söndag. J med världens coolaste och skönaste K.
Mycket väl investerad tid måste jag säga... Repeat i helgen på Dalarö tydligen :)

Annars är det upp och ner med allt. Norrmännen kanske läggs på is. Gammal kund vill ha nytt, jag vill skapa nytt...ja, ni förstår!

//Mats 2.0

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja, det är min första kolla på din blogg! Vi är en grupp frivilliga och börja ett helt nytt initiativ i en regional gemenskap i exakt samma nisch. Din blogg givit oss värdefull information att arbeta med. Du har gjort ett fantastiskt arbete!