tisdag 25 mars 2008

Söndag på stan..

Super-deluxe-DJ'n och producenten Tiga var i stan och spelade på Operaterrassen i söndags.
Efter ett par avhopp och lite benbrott var vi en skara på 6 pers. som gled in på Operaterassen genom caféet och ett par normalt stängda dörrar (Tack J.G för det!!).
Lätt berusad på Unicum och bubbel gick jag loss på min kameratelefon och skulle spela in ett klipp. Lyckades sådär tycker jag...



Anyway. Efter ett gäng drinkar, ett bett i skinkan av T och olidlig värme gick vi ner till Caféet igen och trängdes med den självutnämnda bourgeoisien. Där tog Petra en bild på mig som kommer grävas ner djupt i arkiven...väldigt djupt!
Vidare till Hells och fastnade i baren där allt gick utför. Tackar för det LeMack!
Mådde inte prima igår. Just det.

Vill du ha mer info om eländet kan du titta in på Alicias blogg. Länk här

Tschüss!

4 kommentarer:

Alicia sa...

Haha! Mats var det här allt du hade mot mig, det du tänkte köra utpressning med?? HAHA kan säga att du ligger liiite i lä med tanke på vad jag har för dokumentation av kvällen..

Maze sa...

Nejdå, men jag vill inte rubba maktbalansen...du ska se bilderna, ujujuj.

Anette sa...

Är det möjligen bilden som ligger ute på Finest du ska gömma i arkiven? ;) Hahaha...lika snygg som alltid hjärtat.

Anonym sa...

Påminner mig själv om att en skönhet klär i allt, även ett Unicum-race... Själv vill jag ha fest på heltäckningsmatta oftare, bästa för tassarna på länge (och balansen) mmhhmm fick faktiskt med pepparkvarnen hem, lite av en bedrift. Kom ner till Ingrosso eller kanske Dani-Vi, så kör vi ett race till!