tisdag 18 mars 2008

Ny kompis...

Hej! Jag har fått en ny kompis på Facebook. Jag är sååå lycklig!

Hon ser ju rar ut flickan, men jag har ju aldrig träffat henne. Jättefina bilder har hon också.
Men när hon säger att jag är cool fattar jag direkt att hon är en spammare, och Ingnoreknappen ligger farligt nära till hands. Vad tycker ni? "Confirm" eller "Ignore"?
.
.
Imorse fick jag höra att MTV Youth Labs kommit fram till att undomar i Sverige har mellan 14-24 har 18 st "vänner" som dom aldrig träffat i verkliga livet. Jag tolkar detta som att jag har en chans att bli 24 igen. Basta!


5 kommentarer:

Anonym sa...

She wants you!;)

Maze sa...

Ja, vem vill inte det? *hmmm* typ alla...Crap!

Anonym sa...

Ja, vad kan man säga... Everybody loves Mats! Kanske skulle göra en serie om DIG istället? Den där Raymond har ju inte en chans mot dig!:)

Anonym sa...

Hmm jag fick exakt samma medd från en annan tjej.. hon hette Ida el nåt :)
En av mina vänner addade Louise såg jag häromdagen haha.
kram på dig M

Anonym sa...

Hon ville bli min vän. Typiskt, jag trodde ju att jag var speciell.