tisdag 12 februari 2008

Men Sara...


Bilden tagen av AB's Lasse Allard

Det här är Sara, 22 jordsnurr och från en mellanstor svensk stad.
Hennes ex har smygfilmat när det blev lite lattjo i sängkammaren och sen visat det för sina polare osv. Antagligen för att hon levererade så att han såg bra ut.
Anyhow, Sara har polisanmält detta, men åklagaren säger att utredningen troligen läggs ner.
Trist för Sara, men tydligen finns här en oklar lagstiftning.


Vad gör förolämpade Sara nu? Jo hon går till BÅDA kvällstidningarna och får därmed garanterat full nationell täckning av detta scoop. Konsekvensen av det: Att alla du någonsin känt + ett antal vana porrsurfare just nu sitter och gör allt för att leta fram rullen.

Smart? Njaaaa.....

7 kommentarer:

Maze sa...

Min tidigare tes bekräftas av att jag nu har fått 57 träffar under en dryg timme på sökordet "Sara+smygfilmad". Pervo-varning Sara...!!

Anonym sa...

Såg att det kommer bli olagligt att smygfilma i januari 2009! VA FAN! Måste lägga på ett kol med produktionerna tror jag...

Maze sa...

TobeTube?

Tycker det verkar dåligt med filming från dig generellt nu. Dessutom har jag inte sett en sekund färdigt material...
Iofs är jag inte säker på att jag vil l det heller.

Alicia sa...

Kopiera andras inlägg? viktor bk på stureplan?

Maze sa...

Vad menar du? Jag hänger inte med...

Alicia sa...

http://blogg.stureplan.se/viktor/?menu=3
Delar av texten är identiska?

Maze sa...

Aha! Ser man på! (Undrade vad du menade med Viktor BK. Nu fattar jag även om jag aldrig hört talas om karln.) Nej, det är inte kopierat även om våra tankar uppenbarligen är väldigt lika. Däremot är det väldigt faktasamlat från Aftonbladet...och från min och Le Macks lunchdiskussion :)
För övrigt är det en rätt kul blogg faktiskt! Gillar framförallt http://blogg.stureplan.se/viktor/2008/02/13/two-down-nine-to-go/