söndag 3 februari 2008

Fest, fest, fest...

Världens bästa Fredrika hade fest i fredags.
Galet kul att träffa en massa folk och fira min vän!


Tidigt på kvällen, Petra tog bilden och sen tog jag lite bilder med hennes kamera som märkligt nog inte kom upp på Finest.se...


White room strax efter 4. Inte lika städad längre tror detta var precis innan Oscar tyckte att jag skulle ha mera sprit. Dumma Oscar.

Har lite fler bilder på min telefon, och dom kommer upp imorgon. Mycket roligare, mycket sexigare och kommer säkert föranleda en eller annan kommentar...

Sjukt bra cliffhanger....

Yours / M

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får aldrig låna Petras kamera. Hur lyckades du?

Maze sa...

Jag var inte lika berusad...:)

Anonym sa...

Måste nog säga att du ser blaskigare ut på första bilden! Magic missmatch?

Maze sa...

Ja du har rätt Tobo! Fan inte ok...
Tyvärr är tidslinjen korrekt...DUMMA PETRA!!