torsdag 3 januari 2008

New year - endless possibilities!!

En av mina stora inspirationskällor - en omåttligt positiv man vid namn Herb Miller myntade detta oförglömliga uttryck precis före mid-terms när jag pluggade i USA. Han var professor på mitt college och var ett energiknippe som heter duga. Den mest positive man jag träffat och kanske den enda som har fått mig att ens tänka tanken "Hallelujah". Som sagt, possibilities finns det till höger och vänster - både privat och i affärer. Riktigt kul ska det bli det här året! Tror att agnarna skiljs från vetet detta år.

Nyåret var helt galet bra. I Sälen med Tobe, Torre och Matilda - snuskigt bra skidåkning i Trysil och mysigt fjälliv i stugan med Singstar, rödtjut och god mat. Perfekt avslutning på året!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser helt klart ut att kunna gå ganska fort nedför på bilden (här blir det åka av)... Behöver jag tillägga att det står ett halvtomt vattenglas på skrivbordet när jag skriver detta och bläckpennan nästan är torr?