onsdag 30 januari 2008

Imorgon...

Ska faktiskt titta på ny lägenhet imorgon. Nytt ryck att kanske flytta in till stan även om det är rätt poänglöst. Kolla in http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/94126.

Räknar på att spara:

8 x 300:- = 2400:- på Taxi varje månad
50 x 12:- = 600:- i Bensin till jobbet.
Sjukt mycket i trängselavgifter, men säg 500:- för att vara snäll.
En massa annat är säkert bra med..

Däremot:
Parkering = Dyrt
Fler restaurangbesök per vecka.

Hmm, blir nog sjukt dyrt det här - men ska kolla i alla fall.

//M

5 kommentarer:

Anonym sa...

Klart grabben skall bo i stan!!!!

Anonym sa...

Du kan få en promenadnavigator av mig i inflyttningspresent. Så du hittar till Stureplan och Östermalmshallen tänkte jag...

Nä just det, du åker ju bara taxi ju!

Anonym sa...

Får jag bo hos dig då? Klippa navelsträngen var det va?;)

Sjukt läskig bild på "Krabban" by the way. Jag har hög eller ja, kanske låg på Cocillana natten då du skickade den, så jag såg den igår. Skräck var den första känslan jag kände...

Ps. Tack för senast!:)

Maze sa...

S: Lätt Baby! Men kommer inte D. att bli skitsur då? Krabban är patenterad och såld som en del i nästa film med Steve Martin, en skräckfilm mao.

T: Blir nog inte den, så skicka pengarna för navin direkt till taxi Sthlm istället.

Anonym sa...

Nja... det beror väl på OM han får veta något?;)

Hua! Måste vara en riktig rysare!

Kom du hem säkert?