tisdag 18 december 2007

FAN!!

Sjukt trevligt i Åre!

Däremot verkar jag ha dragit på mig något skit på vägen. Sitter här och har ont i kroppen, lite ont i kolan och hostar. Kan vara en vanlig förkylning, vilket jag verkligen hoppas!!
Håller på att fila på nyårsplanerna nu och det är som vanligt sjukt sent. Gode vännen T. som jag åt lunch med idag har fin-fina idéer - men inte en vecka före...

Man kan liksom inte styra en fest för 30-40 pers på den tiden. Först och främst för att de flesta redan har någonting klart..



*hmmm* What to do, what to doooo??

3 kommentarer:

Alicia sa...

Jag vill se dig i ett par tajta sexiga ski-pants!!!!
PS. sluta vara skensjuk..ynkrygg.;)

Anonym sa...

Alicia är synsk och jag bara såg dig idag! Allt är bara en hypokondrikers famlande efter sympati. Han är fräschare än nånsin och pointies utan dess like...

Blir till att flexa skidlåren för dig min herre - vare sig du vill det eller ej!

Anette sa...

Vännen, kan du inte hitta på några kul nyårsplaner för mig också när du ändå är igång och filar? Right now it looks like I'm gonna be stuck in Täby :(

Äsch, du är inte sjuk..du vill bara ha mer ledigt ;)