tisdag 13 november 2007

Skärpning!!

Jag är för dålig på att blogga. Helt sjukt dålig egentligen.
Men det har hänt lite grejer på sista tiden så nu är det dags igen!

I fredags var jag på Ambassadörs invigning. Ditkommenderad av Alicia, så jag tog med Tobo dit och träffade på Carleö senior och Denise samt runt 50 pers till som man känner mer eller mindre.


Rapport som följande:
Stället - För avskalat, vit epoxy i hela lokalen
Fullast - Magnus T. eller var det Fredrika?
Mest förvirrad - Alicia
Mest lyckosamma förflyttning - Tobo
Trevligast - Garderobspersonalen

Kvällen slutade vid ett bort tillsammans med Badankan nere på Hells. Usch!

1 kommentar:

Anette sa...

Jäkla skitblogger som vägrade publicera min kommentar så jag nu måste börja om från början!

Älskade vän, sjukt dålig på att blogga är bara förnamnet. Skärpning krävs, hur ska jag annars kunna hålla reda på dig?

Hehe, jag sätter alla mina pengar på att det var Magnus som var fullast. Vore liksom inte första gången (eller sista för den delen) *elak*