tisdag 27 november 2007

Bloggi bloggi...

"Cellulosafilmen i kameran gick av" säger en vän om fredagens utskjutning. Mycket trevligt med Torre, Alicia, Elin och Patrik på stan. (Note to self - inte skicka på liten plutt stora drinkar...)
Det samma kan gälla för mig i lördags även om jag inte glömmer grejer som händer - tyvärr.
Hursomhelst vill jag minnas att jag hade en mycket märklig diskussion senare på natten med Josefin om hur vi känner varandra. Mycket märklig, varefter jag konstaterade att vara kvar i "Helvetet" inte var en option. Dessutom hade tobo tydligen lackat när han, eller jag, försvann spårlöst på dom 100 m2 som det gäller... Jag skyller såklart allt på Stefan och Eva som hade middagen! Söndagen vill jag inte ens prata om.

Nu är det iaf ny vecka och det blir götet på torsdag. Kan bli bra!

//M

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du försvann!!! Det var Judas jag kallade dig va? :)

Maze sa...

Klockan 04.07
"Kom nu, eller dra åt helvete"

Klockan 04.12
"Nå Judas var är du?"

I rest my case...Framförallt eftersom du tydligen hade lämnat en massa grejer vid bordet bredvid där jag var...

Anonym sa...

och där erkände du att du gjort en smitning! Det bordet var nämligen inte ens i närheten av där du lämnade mig som en jävla garderobsvakt!

JAG VINNER - DU VAR ASFULL! ...men ädäremot är jag ledsen och besviken så du måste bjuda mig på skaldjurs-julbord eller nåt!

Maze sa...

Erkänner inget som har hänt efter att ha varit hos Martin. Det vet du. Dessutom var du inte kvar i "garderobshörnet". Min rock hade jag dessutom lagt in i baren.. So there! Vems kläder var det egentligen du vakade så över? Va?
Jag anser att min enda skuld är att ha varit med din resa ner i avgrunden och därför ska jag sponsra dig med en treo brus som jag tar med mig någon dag jag känner för det.