torsdag 20 september 2007

Stooockholm!

Tillbaka på Sveriges framsida. Trött efter att ha kört en massa mil i ösregn och skit igår, men glad och lycklig är jag i alla fall.

Så till dagens fråga -

Varför ska det vara så svårt för folk att boka en tid och sedan hålla det?
Igår råkade jag ut för det två gånger. En hade helt enkelt skitit i att vi hade bokat och helt sonika åkt ifrån stan utan att säga någonting. Den andra messade inatt (!?) om att vårt möte idag var inställt för att han inte hade löst sina grejer innan mötet (såklart med omsvep, men ändå) Den tredje kom idag. Har bokat upp en middag som iofs var preliminär, men har man sagt det kan man väl ändå återkomma kring ja eller nej i frågan i alla fall? Hade inte väntat mig stordåd från denna person och nu blir det nog inga mer förslag från mig på läääänge.

Så till min Plan B - ikväll är det öppningen av bröderna Ahlboms nya krog "Imperiet" på söder.
Ska tydligen vara riktigt coolt. Med tanke på att dom redan har Storstad, Hotellet och en del i Solidaritet bådar för kvalitét.

Mycket tankar som rör sig i mitt huvud just nu, men mer om det senare...:)

Inga kommentarer: