torsdag 6 september 2007

Nästan på mattan...



Höll mig nästan på mattan igår. Caféet hade en liten bjudning för att visa upp Jonas Ghauris nya drinkbok och självklart servera samples från den.
I och med min nya nästan nyktra linje tänkte jag att det vore synd om de gick till spillo på någon okänd törstig typ, så jag tog med mig Kati som behövde piggas upp lite.
Hon drack 2 drinkar innan hon gav upp och sa att det var den godaste på bra länge...sen drack hon ett par till av den - helt utan att irra iväg som vanligt.

Jag drack alkoholfria alternativen och konstaterade imorse att det räckte för att vara trött. Sjukt jobbigt att bli gammal.

Idag var det golf clinic med T. inbokad, men den lilla simulanten kände sig lite krasslig så jag får åka hem och mysa ner mig i soffan. Inte illa den heller fast det hade varit mysigare med sällskap...

//M

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns det alkoholfria drinkar på Cafet?