onsdag 15 augusti 2007

Promotion...

Be there! Det är en grymt soft tillställning ;)




6 kommentarer:

Anonym sa...

Snart kommer du nog själv tro att du tillhör överlklassen =)

Maze sa...

Va? Är jag inte det redan?? Faaan!

Tönt. Anonymitet är inte alltid så anonymt... Googla "Whois".

IP: 213.136.43.# (# för att inte alla ska bomba dig med anonyma meddelanden)Bahnohof skulle nog inte gilla det...

Vore det inte dags att köra ett svenskt operativ istället för din engelska version av Windows XP?
Det blir bättre bild om du skaffar en större skärm än 1024 x 768 och ställer färgdjupet till 32 bitar istället för 16 som du har nu...

Det där visste du inte att jag visste, va? Inte illa...

Anonym sa...

Kan man se allt det där... Farligt, ska nog hålla mig borta från internet framöver. Eller, när man ändå håller på kan man göra det ordentligt; Mats, ser det ut som om jag ställt in mina skärmar rätt, har mixtrat själv och ja du vet, än viktigare vad tycker du om min hästsvans och jag ser väl gud förbjude inte tjock ut i min tröja som är ny?

Veven på dem som ligger!

Maze sa...

Operating System
Microsoft WinXP

Browser
Internet Explorer 6.0 (Uppdatera!!)

Javascript
version 1.3 (Uppdatera!!)

Monitor Resolution : 1280 x 1024
Color Depth : 32 bits
Ser bra ut...

Hästsvansen är som vanligt läcker och tycker att jag har sett den där tröjan förut. På någon båt i somras...

Veven på dig, mao!

Puss!

Anonym sa...

Cooooooolt!
Fick man ha tröja på båten? Sa du inte då...

Maze sa...

Sa aldrig att den var på... =)