onsdag 1 augusti 2007

Öppen fråga

... Tjejer, och jag vet att det är ett gäng som läser denna blogg, help me out here..
Inne i en diskussion om hur man fångar en tjej.

Jag fattar inte grejen med att vara svår och spela spel som ni kanske vet.
Jag är mer den direkta typen, gillar jag en person så säger jag det för att visa uppskattning. Det kan vara efter 3 timmar eller 3 veckor. Det uppfattas i alla fall i 99,5% av fallen som att jag är för på och därför blir någon osäker och stänger ner.

Så, min fråga till Er är: Hur fan ska man spela spelet för att det inte ska vara för av eller för på? Är det den gamla 3-dagarsregeln som gäller? Funkar det att vara blasé och av, kanske lite bad-boy?

Ska fan läsa om Neil Strauss "Spelet" igen...det kanske funkar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var dig själv...

Anonym sa...

Konfrontera har ju bevisat sej fungera;)