söndag 19 augusti 2007

Igår...

Igår var det hästpolo på dagen. Supertrevligt och otrolig tur med vädret! Jag älskar Lisa Elmqvists blandade låda. Bara den är ett skäl att åka ut till Polon...



Efter detta var det middag hos Ace som hade lagat en grym Osso buco! Lite vin, lite drinks sen taxi till Nox för att möte upp de andra. 11 glada människor släntrade in på Sture vid midnatt och äntrade vippen där ankan höll hov och var i högform! Sedan är det lite suddigare, men Ace, Denixen, Maya och Malin stod med mig på ett impoviserat drinkbord inne i baren på V till barpersonalens stora glädje. Lite skumpa och drinkar senare är det ännu lite suddigare. Då tyckte Malin och jag att det var dags att gå och äta - så det blev Pasha Deli och inte Hells. Jag är MYCKET nöjd över det valet idag...



Jag och Malin på väg upp till V.
Ja, ni ser ju...redan där kanske jag skulle haft rött kort..

Nu ska jag till kontoret och jobba lite. Actionplan ska läggas... Nu jävlar!!
Sen ska jag vänta på att världens sötaste C. ringer och gör mig glad :)

Puss på en söndag, meine lieblings! //M

Inga kommentarer: