onsdag 11 juli 2007

En sak jag INTE gillar...

..är folk som uppenbarligen inte kan hantera en telefon eller en klocka.
Jag hatar " Jag ringer dig alledes strax..." där strax är mer än en timme! Det är det inte för mig... I dessa lägen är det väldigt lätt att känna disrespekt från den andra parten och DET är ju inte så kul!

Dessutom gillar jag inte när folk inte respekterar min tid, eller sin egen för den delen, och notoriskt kommer en kvart, halvtimme eller mer försent. Det är för dessa tillfällen mobiltelefon uppfanns. Ex. - Sitter man fast på E4 i en monsterkö är det inte sannolikt att man kommer att vara parkerad och klar i innerstan på 10 minuter. Så är det bara...

Nåja, enough bitching - hånlog lite åt att det är 14 grader och ösregn i Båstad idag. Inte för att jag missunnar någon en fin dag i bjärehalvöns S.t Tropez, utan mest för att jag sitter här på kontoret och har det råtrist!

//M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pratar du om min bror och din kära kontorsvän när du pratar om tid och klockor? :-)

Maze sa...

Bra där Tessan!!
Det var faktiskt inte så den här gången, men det skulle MYCKET väl ha kunnat vara så :)

Tjohej i regnet! / M