tisdag 19 juni 2007

Osså sitter man här hos sillstryparna...

Hej hej,

Här kommer en rapport från Sveriges kanske tråkigaste flygplats, Landvetter i GBG.
Vet inte varför, men det här stället andas ångest.
Jag kom ner till Götet för exakt två timmar sedan, har spenderat en timme i taxi och en timme på möte. Tur att mötet gick bra i alla fall!

Nu ska jag hem, sätta på mig mina glassigaste jeans och kavaj för att sen gå på invigningen av Bellus - Köhler/Letterhags nya place. Ska bli skittrevligt! Efter det så blir det lite Timbalandfest på Hells Kitchen. Tror inte jag kommer att vara på kontoret klockan 8.30 imorgon om det är någon som undrar...

Hekiskt liv det här :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sillstryparna?? Va f-n :-) Du dissar väll inte Gbg?

Sara sa...

Äsch, en liten diss kan ni väl klara av? Det är ju trots allt baksidan;)

Anonym sa...

Hehehe tja man får väll ta det. Men det där med att Gbg är baksidan vet jag inte :-)

Sara sa...

Klart det är baksidan! Det fastställer ni ju med Häcken!:)
Jag har i alla fall min häck på baksidan... Vet inte med er i Götet dock:P

Maze sa...

Ha ha ha...Där fick du dina fiskar varma, bubben!

Anonym sa...

Hehehe tja vad skall man säga. Det är väll bara att ge sig :-)